DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE: Expansion Bundleen on napattu kaksi virallista laajennusta kriitikkojen ylistämään yksinpelinä pelattavaan DREDGE-kalastusseikkailupeliin, jossa pinnan alla vaanii jotain pahansuopaa. Paketin ostaminen päivittää DREDGE: Deluxe Edition -version omistajien pelin DREDGE: Complete Edition -versioksi. DREDGE: Expansion Bundlen ominaisuuksia: The Iron Rig The Iron Rig lisää DREDGE-seikkailuusi uuden rakennettavan kylän. Löydä muinaisia häiriöitä ja valmista kehittyneitä varusteita, esineitä ja vimpaimia uusien tuttavuuksien avulla. Edistyksellä on aina hintansa. The Pale Reach Vie DREDGE-seikkailusi kartoittamattomalle alueelle. Tutki jäisiä vesiä, joiden syvyyksissä piileksii muutakin kuin kaloja, myy löydöksiäsi, paranna venettäsi ja paljasta katkera tarina petoksesta kaivamalla esiin pitkään jäisiin maisemiin hautautuneena olleet mysteerit.