DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle sisältää kaikki kolme DLC-pakkausta DREDGE, joka on kriitikoiden ylistämä yhden pelaajan kalastusseikkailu, jossa pinnan alla vaanii jotain pahansuopaa. DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundlen sisältö: The Iron Rig The Iron Rig lisää DREDGE-seikkailuusi uuden rakennettavan kylän. Löydä muinaisia häiriöitä ja valmista kehittyneitä varusteita, esineitä ja vimpaimia uusien tuttavuuksien avulla. Edistyksellä on aina hintansa. The Pale Reach Vie DREDGE-seikkailusi kartoittamattomalle alueelle. Tutki jäisiä vesiä, joiden syvyyksissä piileksii muutakin kuin kaloja, myy löydöksiäsi, paranna venettäsi ja paljasta katkera tarina petoksesta kaivamalla esiin pitkään jäisiin maisemiin hautautuneena olleet mysteerit. Blackstone Key Blackstonen saarella oleva salaperäinen työpaja on lukittu tiukasti. Sen sisältä löytyvät yliluonnolliset luomukset ja aiempien asukkaiden julmien suunnitelmien tuotokset lojuvat nyt käyttämättöminä ja hylättyinä. Tämän avaimen avulla saat ne hyötykäyttöön.