Dreadnought DLC -pakkaus
Älä osta, jos omistat VIP Passin, sillä sinulle ilmoitetaan pelissä tästä latauksesta. Tervetuloa Dreadnoughtiin. Se on upouusi Valtaus-kartta, joka sijoittuu COG-laivastoalus Pomeroyn hylkyyn. Tämän latauksen tarjoaa MAXIM!