DRAGON BALL: THE BREAKERS - Special Edition Bundle
Special Edition Pack sisältää ulkoasuesineiden setin, jotka saavat selviytyjäsi erottumaan taistelukentällä. Esittele tyyliäsi täydellä asulla, juhlista voittojasi voittoasennolla ja pakene hauskaa ajoneuvoskiniä käyttävällä hahmolla! Special Edition Packin sisältö: - Muokattavat asuesineet Souvenir Jacket (keskiyön musta) Skinny Jeans (musta) Slip-On Shoes (harmaa) Casual Watch (musta) - Voittoasento: Two-Handed Good - Ajoneuvo-olemus (Yellow Dragon)