Bandai Namco Entertainment Inc.Toiminta ja seikkailuMuu
Starter Packin sisältö: – 1 500 TP Tokenia – Device Card. TP Tokenit ovat pelivaluuttaa, joilla voi hankkia erilaisia esineitä Shopista ja Spirit Siphonista. Device Card -esineen voi vaihtaa taitolaitteeseen, jolla voi kokeilla taitoja. *Tämä tuote on myynnissä rajoitetun ajan ja se voidaan poistaa myöhemmin * Tämän tuotteen voi ostaa vain kerran tiliä kohden, ja se ei ole palautuskelpoinen. * Device Card -esine toimitetaan automaattisesti pelissä sen oston jälkeen.