DRAGON BALL: Sparking! ZERO
DRAGON BALL: Sparking! ZERO vie Budokai Tenkaichi -sarjasta tutun legendaarisen toiminnan täysin uudelle tasolle. Nouse supersoturiksi ja koe Dragon Ball -sarjasta tutut järisyttävät ja rajoja rikkovat taistelut! SUURIN HAHMOVALIKOIMA KOSKAAN Vapauta Dragon Ball Z-, Dragon Ball Super- ja Dragon Ball GT -animesarjoista ja valituista Dragon Ball -elokuvista tuttujen, yli 180 taistelijan voimat peruspelissä. Kullakin hahmolla on omat kykynsä, muodonmuutoksensa ja tekniikkansa. Ota haltuusi Dragon Ball -sarjan väkevimpien taistelijoiden murskaavat voimat. HUIKEITA 3D-TAISTELUJA Anime- ja videopelisarjoille uskolliset kiivaat ja vauhdikkaat 3D-taistelut sisältävät visuaalisesti upeita ja autenttisia taisteluliikkeitä, kuten sädekamppailuja, syöksyhyökkäyksiä, salamannopeaa liikkumista sekä äärimmäisiä, planeettoja tuhoavia hyökkäyksiä. KILPAILU TEKEE VAHVEMMAKSI Laita taitosi koetukselle muita pelaajia vastaan online-tilassa tai hio liikkeitäsi kavereitasi vastaan paikallispelissä. Taistele tiesi voittajaksi erilaisissa turnaustiloissa, joissa on eri voittoehtoja. RAIVAA UUSI POLKU Voita alkuperäisen tarinan toimintapitoiset taistelut, löydä ja avaa uusia taisteluja Z-lempitaistelijoillesi ja muuta. Koe sarjan suosikkihetkesi välinäytöksissä, jotka voi käydä läpi kahdeksan hahmon näkökulmasta. LUO, PELAA JA JAA Luo uudelleen Dragon Ball -tarinan suosikkitaistelusi tai järjestä unelmiesi tarinakamppailu suosikkihahmoillasi. Jaa luomuksesi muiden sarjan fanien kanssa ja koe taisteluja, joita muut pelaajat ympäri maailmaa ovat loihtineet.