Double D Character Pack
Double D on valmis tuhoamaan kaiken, mitä Fox omistaa, Nomadin nimissä! Voimakas PF, joka loistaa törmäystaisteluissa, erikoistunut kori-iskuihin! “In your Face” -kyvyllään hän tuhoaa kaikki, jotka yrittävät estää tien! Saavutteleeko hän kostonsa? Tarkista hänet nyt ja katso, mistä hän on tehty! Tämä paketti sisältää: -Hahmo – Double D -Double D Kasvupakkaus­lippu ×5 *Jos paketti ostetaan, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / yksikäyttöisiä pelisisältöesineitä, joita ei voi palauttaa. *Oston jälkeen paketti lähetetään Viestilaatikkoon. *Jos sinulla on Hahmolippu, Double D vaihdetaan tiettyyn määrään pisteitä.