DOOM Slayers Collection
DOOM Slayers Collectionilla pääset surmaamaan demoneja yli kahden pelivuosikymmenen ajalta. Mukana ovat niin klassikkopelit, jotka nostivat roolihahmon näkökulmasta esitetyt räiskintäpelit suosioon, kuin sarjan uudelleenkäynnistänyt peli. Taistele demonilaumoja vastaan erilaisilla tuhovoimaisilla aseilla Marsissa, Maassa ja helvetissä neljässä kriitikoiden ylistämässä pelissä: DOOM, DOOM II, DOOM 3 ja 2016 Vuoden toimintapeli DOOM (2016). Ota enemmän irti DOOM Slayers Collectionista liittymällä Slayers Clubiin, joka on DOOMin virallinen faniklubi. Liityttyäsi klubiin kirjaudu DOOM-, DOOM II- ja DOOM 3 -peleihin Bethesda.net-tililläsi, niin saat käyttöösi erityisiä ulkoasuja hahmollesi DOOM Eternaliin, jota GameRevolution kuvailee yhdeksi kaikkien aikojen parhaaksi hahmon näkökulmasta esitetyksi räiskintäpeliksi.