DOOM Eternal (Campaign)
Helvetin armeijat ovat vallanneet Maan. Surmaa demonit Slayerinä eri ulottuvuuksissa ja estä ihmiskunnan lopullinen tuho huikeassa yksinpelikampanjassa. Ne pelkäävät vain... sinua. Koe nopeuden ja voiman äärimmäinen yhdistelmä DOOM Eternalissa, vauhdikkaan hahmon näkökulmasta esitetyn toiminnan seuraavassa harppauksessa. Vaarallisin surmaaja koskaan Olet entistä nopeampi, vahvempi ja monipuolisempi, sillä apunasi ovat olkapäähän kiinnitetty liekinheitin, sisäänvedettävä ranneterä, uusitut aseet ja mukautukset sekä kyvyt, kuten Double Dash -syöksy. Epäpyhä kolminaisuus Demonien surmaaja kerää tarvikkeet vihollisilta: lopetusliikkeestä saa lisää kuntoa, polttaminen vahvistaa panssaria ja moottorisahalla kerätään ammuksia.