Docked - Deep Waters
Port Wake on saamassa kansainvälisen sataman statuksen, kun suuri laivaonnettomuus keskeyttää sataman toiminnan. Päivitä laitteidesi ominaisuuksia Deep Waters ‑lisäosalla ja lisää siirrettävään satamanosturiin, konttikurottajaan, satamanosturiin, kiskoilla kulkevaan pukkinosturiin ja konttilukkiin nostomagneetit uusia haasteita varten. Ota vastaan 12 uutta työtä ja yksi uusi tehtävä ja laajenna liiketoimintaasi päivittämällä infrastruktuuriasi.