Docked - Contraband
Port Wake on juuri saamassa kansainvälisen sataman statuksen, kun paljastuu salakuljetusskandaali, joka uhkaa sen kaikkea toimintaa. Pelasta sataman maine viimeisessä lisäosassa käyttämällä uutta haarukkatrukkia, tarkistamalla rahtia läpivalaisulaitteella ja löytämällä laiton rahtitavara ennen kuin se viedään pois satama-alueelta. Hoida 12 uutta työtä ja yksi tarinallinen tehtävä ja todista, että Port Wake on valmiina liittymään maailman vilkkaimpien satamien joukkoon.