DOA6 Summer Breeze Collection
Summer Breeze Collection -asut 15 hahmolle. Hahmot: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4. ■ Huomaa: - Tämä tuote sisältyy Season Pass 2iin.Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman pelipäivityksen asennusta. - Sinun on ostettava itse hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.