DOA5LR Arc System Works Mashup Set
Tämän sisällön alennusmyynti päättyy 13.3.2021. Voit kuitenkin edelleen jatkaa ostamasi sisällön käyttämistä. Tämä tarjousasusetti perustuu Arc System Worksin klassisten taistelupelien hahmojen asuihin! Setti sisältää 16 asua 16 hahmolle ja on edullisempi kuin erikseen ostetut asut. Setti sisältää asut seuraaville hahmoille: Kasumi, Ayane, Marie Rose, Honoka, Nyotengu, Phase 4, Hitomi, Leifang, Momiji, Rachel, Christie, Kokoro, Helena, Tina, Lisa ja Mila. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten.