Do You even Forklift?
Ghiblin ja japanilaisen autokulttuurin inspiroima hassu fysiikkapohjainen trukkipeli! Käytä foklift-taitojasi logiikkapulmissa, joissa on monia odottamattomia lopputuloksia! Tästä pelistä Kun sinulla on vain haarukkatrukki, kaikki näyttää paletilta. Lähde lennolle Ghibli-tyyliseen JAPANIIN! Päästä trukkisi irti rauhallisessa prefektuurissa. - Matkusta läpi koko saaren ja ratkaise yli 30 arvoitusta saadaksesi tietää tarinasi. - Joku trukki vie parkkipaikkasi? Ei hätää, voit trukata ne! - Aseta Kei-autot oikeille parkkipaikoille, - Niissä voi olla hälytys, - Ja ne saattavat olla johdotettuja, - Ole fiksu parkkiporttien kanssa, - Käytä laittomia liikkeitä, kun kukaan ei näe, - Mutta joskus voit auttaa muita. Ehkä he opettavat sinulle, miten keitetään ramenia? Tietenkin trukilla! Mukana: - Tyylikäs trukki suoraan Japanista (se olet sinä). - Paljon kei autoja tarttuu haarukkaan, - Omistettu äänimerkin painike (!!!!)