DLC Complete Edition
Niille, jotka haluavat tosissaan parantaa Trailmakers-kokemustaan. DLC:tä ja kosmeettisia paketteja runsaasti! Space Voyager Pack Laajenna avaruuskokemustasi Space Voyager Packin avulla, joka sisältää kaksi toiminnallista palikkaa ja joukon Sci-Fi-tyylisiä kosmeettisia esineitä aidon avaruuden tuntua varten. Rescue Pack Olet rakentanut autoja, lentokoneita, avaruusaluksia, veneitä ja kaikkea siltä väliltä. Nyt on aika ryhtyä sankariksi uuden Trailmakers Rescue Packin kanssa. Pukeudu modernin yhteiskunnan arkipäivän sankarin rooliin. Ilmassa: Suosituin laajennuksemme tähän mennessä! Tässä tehtäväpohjaisessa kampanjassa navigoit aivan uudessa Trailmakers-maailmassa, jossa on autiomaita, vuoria ja kauniita leijuvia saaria. Paikallinen Chirpo-väestö antaa sinulle yhä haastavampia tehtäviä, kun edistyt syvemmälle vaarallisten Robot Pirate -alueiden sisälle. Avomeri: Lähde merille ja sukella suoraan uuteen Trailmakers-kokemukseen, täysin uudistetun fysiikkaan perustuvan sääjärjestelmämme kanssa - Avomerellä tuuli ja aallot haastavat taitojasi aivan uudella tavalla! Skin Pack: Tämän palikoille tarkoitetun skin-paketin avulla saat auki viisi uutta ulkoasua, jotka voidaan soveltaa Trailmakers-palikoihin niiden ulkonäön muuttamiseksi. Skin Pack 2: Vielä enemmän skinnejä palikoillesi! Decal Action Pack: Action Pack avaa neljä uutta kategoriaa yhteensä 50 upealla uudella tarralla. Action Pack on täynnä kaikkea liikennemerkistä, luodinreikiin, kilpailuvöihin ja lentokoneen kojelaudan mittareihin. Anna rakennelmillesi luonnetta lisäämällä aitoa taisteluvahinkoa tai teknisiä yksityiskohtia! Decal Expression Pack: Decal Expression Pack avaa kaksi uutta tarrakategoriaa, joissa on yhteensä 28 upeaa tarraa. Expression Pack on täynnä suita ja silmiä, joten nyt voit vihdoin rakentaa sen haikalanhammashevosen, josta olet unelmoinut.