Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Julkaisu on saavuttanut ylivertaista suosiota, miljoonia myytyjä kopioita sekä voittoja ja nimityksiä yli 150 kertaa. Larian Studioiden RPG Divinity Original Sin palaa uuden ja parannetun sisällön kera. Larianin tiiviille yhteistoimintaseikkailulle on toteutettu konsolimuutos uusine intuitiivisine käyttöliittymineen ja dynaamisine näytönjakoineen. Se on saanut myös runsaasti uutta sisältöä; tavoitteita, taistelutyylejä, paikkoja, taitojärjestelmämuutoksia ja tilanteita, jotka puhaltavat uutta elämää Rivellonin jo valmiiksi ekspansiiviseen maailmaan. Uuden sukupolven RPG-maailma: Original Sinin parannettua painosta leimaavat isometrinen, osapohjainen pelattavuus, vuoropohjaiset taistelut sekä tunteja kestävät täysin äänelliset ja remasteroidut keskustelut tarinassa, joka tempaa mukaan fantasiamaailmaan kiitos näytönjakoystävällisen käyttöliittymän. Hiivi, iske, räjäytä, myrkytä tai puhu itsesi läpi Rivellonin tässä laajennetussa ja parannetussa versiossa ja vuoden 2014 RPG-pelissä.