Disney Epic Mickey: Rebrushed
Disneyn taika herää henkiin värikkäässä 3D-tasohyppelypelissä Disney Epic Mickey: Rebrushed. Kauniissa uusioversiossa Mikki Hiiri lähtee huikealle matkalle Joutomaahan, unohdettujen Disney-hahmojen maailmaan. Seikkaile Mikillä fantasiamaailmassa aseenasi maali ja tinneri, joilla muovaat seikkailuasi ja tämän rinnakkaismaailman kohtaloa. Jokaisella siveltimen vedolla on väliä! Palauta ympäristön kauneus ja harmonia maalilla tai paljasta salaisuuksia muuntamalla ympäristöä tinnerillä. Mikin kohtalo ja tämän taiteellisen seikkailuretken loppu riippuvat valinnoistasi. Tuleeko sinusta sankari, jota Joutomaa tarvitsee? Tapaa Joutomaan maissa matkatessasi erilaisia ikonisia hahmoja, kuten Walt Disneyn ensimmäinen luomus Osku Kani. Kerää virtuaalisia Disney-rintamerkkejä, ratkaise luovia haasteita ja paljasta salaisuuksia piirrettyjen ja lyhytelokuvien innoittamissa klassisissa tasohyppelykentissä. Warren Spectorin alun perin visioima ja Purple Lampin uudelleensuunnittelema Disney Epic Mickey: Rebrushed hyödyntää uusimpia grafiikkoja ja paranneltua ohjattavuutta, jotka puhaltavat uutta eloa rakastettuun klassikkoon. Mikki saa uusia liikkeitä, kuten pyrähdyksen, maamäjäytyksen ja pikajuoksun. Kiehtova tarina tekee pelistä unohtumattoman seikkailun niin pitkäaikaisille faneille kuin uusille pelaajille. Liity Mikki Hiiren seuraan ja paljasta Joutomaan salaisuudet tässä Disneyn perintöä kunnioittavassa pelissä.