Disciple of Death -paketti
Joskus jopa koulutetut Andar-salamurhaajat joutuvat antautumaan koston- ja verenhimolle tai jopa palkkamurhan vimmaan. Kun Andarin vaarallisimmat tappajat tappavaa kurinalaisuutta, kuoleman opetuslapsi langettaa viimeisen tuomion. Sisältää: - 5 400 platinaa - "Disciple of Death" skinin (kypärä, rinta, kädet ja jalat)