Dauntless
Tärkeä päivitys: Dauntless suljetaan 29. toukokuuta 2025. Dauntless ei saa lisää sisältöä tai päivityksiä. Peli ei ole enää pelattavissa 29. toukokuuta 2025 klo 23.45 PST. Ramsgate-saarikaupungin sankarina tehtäväsi on suojella maailmaa sitä tuhoavilta Behemoth-jäteiltä. Jahtaa jättikokoisia hirviöitä yhdessä muiden pelaajasankarien kanssa pelialustasta riippumatta ja valmista upean tyylikkäitä varusteita maksuttomassa toimintaroolipelissä.