DIRT 5 - Uproar Content Pack
"DIRT 5:een Uproar-sisältöpaketissa saapuva autokvartetti palauttaa peliin neljä jännittävintä ja katseenvangitsevinta konetta aiemmasta rallipelistämme, DiRT Showdown. Ensimmäisenä on Duke Coupe – tehokas auto pitkällä akselivälillä, jonka hotrod-tyyli ja valtavat renkaat ovat valmiina valloittamaan DiRT 5:n reitit omalla ainulaatuisella tyylillään Rally GT -luokasta käsin. Samaan aikaan Rally Cross -luokassa Zenden Cup tarjoaa täydellisen lisän sen kompaktin korin ja aerodynaamisen ulkomuodon sisältäessä tehokkaan moottorin – ideaali yhdistelmä nopeutta ja ohjattavuutta maastokisoihin. Jackson Adventurer on taas suurempi Unlimited-luokan peto, josta ei löydy turhia krumeluureja, mutta löytyy suuret iskunvaimentimet, jousitukset ja vauhtia suuria hyppyjä varten. Ja lopuksi meillä on Jackson Eulogy – uusista autoista ainutlaatuisin. Farmariauto on täynnä kustomointeja ja tehopäivityksiä, joihin voi tutustua Classic Rally -luokassa. Jokainen neljästä autosta esiintyy uudessa 25 uratapahtuman ketjussa, joka on kaikkien pelaajien saatavilla uratilan uudessa Uproar-osiossa. Jokainen kisa ajetaan joko yöaikaan tai sisältää dynaamisesti vaihtuvan sään, joka sisältää myös yöllistä ajoa. Ne testaavat hermosi, reaktiosi ja taitosi. Nämä 25 tapahtumaa kuljettavat sinua ympäri maapalloa New Yorkin, Nepalin, Italian, Etelä-Afrikan ja muiden kohteiden uusiin kisaskenaarioihin. Uproar-sisältöpaketti lisää uratilaan myös kaksi uutta sponsoria: PUMA ja OffRoad Xtreme. Kisaa uratapahtumien läpi näiden sponsorien leivissä avataksesi uusia esineitä, mukaan lukien ainutlaatuisia maalipintoja, pelaajaprofiiliasetuksia ja muokattuja maalikuvioita tyylisi esittelyyn radalla. Sinun on omistettava DIRT 5, jotta voit käyttää tämän paketin sisältöä. Tämä paketti sisältyy Amplified Edition -versioon sekä Year One Upgrade / Edition -omistajille.