Dino Land
Jurakaudella kaikkien suosikkidinosaurus lempeällä sydämellä, "Dino". Eräänä päivänä rauhallisessa metsässä alkaa brutaalien dinosaurusten sattumanvarainen teurastus. "Dino" näkee rakkaan tyttöystävänsä "Meeshellin" ja ystäviensä yrittävän paeta, ja päättää taistella heidän puolestaan. Hän käy kerälle, muuttuu palloksi, jolla on ylivoimainen voima, ja hyökkää vihollisdinosauruksia vastaan! "Dino" lähtee eeppiselle seikkailulleen tuodakseen rauhan takaisin taivaalle, merelle ja maalle. Kentät on saanut inspiraationsa maapallon 200 miljoonan vuoden takaisesta maailmasta. Tässä hierarkkisessa toimintaflipperipelissä tutkit maata, merta ja taivasta ja hyökkäät vihollisia vastaan. Luonnonkatastrofit ja äkilliset säämuutokset tuovat lisää jännitystä. Tulivuorenpurkaukset, mannerlaattojen liikkeet, laavalla täyttyneet meret, hiekkamyrskyt ja paljon muuta… Kauniit visuaaliset taiteet sekä vaikuttavat äänet ja musiikki. Ominaisuudet: * Galleria: katsele kuvia alkuperäisen pelin kuvituksista, julisteista, koteloiden suunnittelusta jne. * Jukebox: kuuntele mitä tahansa pelin musiikkikappaletta milloin haluat. * Kelaus/Turbo-toiminto: toista jotain kunnes saavutat täydellisyyden, tai nopeuta tapahtumia. * Huijaustoiminto: aktivoi huijauksia, jotka tekevät tehtävästäsi paljon helpomman (rajattomat elämät, haavoittumattomuus, jne.) * Tallennustoiminto: tallenna peli missä vain haluat, ja jatka täsmälleen samasta kohdasta. * Näytön suodattimet: valitse useista suodattimista ja muuta pelin ulkoasua (retrotyylinen näyttö, mustavalkoinen, jne.) * Tämä peli on “Dino Landin” uudelleenjulkaisu, joka julkaistiin alun perin 1990-luvulla kotikonsoleille.