Dino Decoration Pack
Dino Decoration Pack sisältää uuden esihistoriallisen coolin astioiden koristelusetin: viisi uutta lisäosaa dinojen ystäville, viisi hienoa uutta tarraa, kaksi upeaa uutta kohokuviota ja kiiltelevän uuden lasitteen.