Digimon Survive
Digimon Survive on vaarallisten hirviöiden ja tappavien taisteluiden salaperäiseen maailmaan sijoittuva visuaalisen romaanin ja taktisen roolipelin yhdistelmä, jossa selviytymistaitosi joutuvat koetukselle. Eksyttyään luokkaretkellä Takuma Momozuka joutuu hurjien vihollisten ja uusien liittolaisten asuttamaan maailmaan. Liity Takuman ja hänen ystäviensä seuraan, kun yrittävät päästä takaisin kotiin. Luo oma tarinasi tässä vuoropohjaisia taisteluita sisältävässä jännittävässä visuaalisessa romaanissa. - Monipuolisen elämyksen tarjoava visuaalinen romaani Koe ystävyydestä ja selviytymisestä kertova synkkä tarina, joka on täynnä jännittäviä tapahtumia, omaleimaisia hahmoja ja valintoja, joiden seuraukset voivat olla karmivia. - Salaperäinen maailma Tutki toismaallisia alueita, jotka ovat täynnä kätkettyjä salaisuuksia ja värvättäviä Digimoneja. - Voima on sinun Valintasi vaikuttavat peliin: muihin hahmoihin tutustumiseen, Digimonien kehittymiseen ja seikkailun lopputulokseen. - Jännittävä ja strateginen peli Suostuttele vastustajasi liittymään joukkoosi ja kehitä niitä taistelemaan rinnallasi jännittävissä vuoropohjaisissa taisteluissa.