Digimon Survive Month 1 Bonus Pack
Month 1 Bonus Packin sisältö: - Koulutettava yksikkö, lisähirviö: Guilmon Guilmon on vapaa hirviö, jota kehitetään tutkimalla tai taistelemalla löytyvillä kehitysesineillä. Huomaa, että vapaiden hirviöiden kehitystä ei voi taannuttaa. - HP-varuste Tätä käyttävällä hirviöllä on seuraavat vaikutukset: HP-pisteitä palautuu joka vuorolla ja Battle Backup+.