Digerati Pixel Art Bundle Part 1
"Digerati-pikselitaidepaketti, osa 1 Tämä paketti sisältää seuraavat mahtavat pikseleillä kaunistetut pelit: Slain: Back From Hell – taistele riivatulla maalla tässä verisessä ja raa'assa seikkailussa, joka oli yksi Unity Awardsin finalisteista Best 2D Visual Experience -luokassa. Uncanny Valley – huolia herättävä selviytymiskauhu, jossa mikään ei ole sitä miltä vaikuttaa. Pelaa läpi useamman kerran paljastaaksesi kaikki synkät salaisuudet. DreamBreak – tutustu cyberpunk-kaupungin pikselitaiteeseen salaperäisessä indie-pelissä, joka sijoittuu vaihtoehtoiseen Kylmän sodan jälkeiseen Neuvostoliittoon. Bleed – tämä toimintaa ja tasohyppelyä yhdistelevä 2D-indiehitti iskee yhteen tyylikkään ja akrobaattisen väistelyn sekä sulavan ja haastavan pelaamisen. "