Digerati Horror Bundle Vol. 2
Helvetin sekasikiöitä! Psykotappajia! Ikiaikaisia olioita! Tässä hiuksianostattavan karmivassa kauhukokoelmassa on kaikkea! Tämä paketti sisältää pelit Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut ja Tamashii. Demon Pit: Taistele loputonta demonilaumaa vastaan intensiivisessä arcade-tyylisessä FPS-areenataistelussa. Kuinka pitkään pysyt hengissä ennen kuin helvetin sekasikiöiden laumat repivät kehosi riekaileiksi ja syövät sielusi? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Tappavan tiukka pulmapeli ja mustaa huumoria viljelevä kunnianosoitus 80-luvun kauhuelokuville, jossa ohjaat Skullfacea, murhanhimoista tappajaa, joka hakee kostoa. Tamashii: Tamashii sijoittuu kieroutuneeseen maailmaan, joka perustuu 80- ja 90-lukujen hämäriin japanilaisiin peleihin. Tamashii on tuskastuttava yhdistelmä tasohyppelyä, pulmia ja karmivaa kauhua.