Dig Dug Skin
Nyt voit muuttaa Pac-Man-kentät Dig Dug -seikkailuiksi. Dig Dug yrittää tehdä Pooka-hirviöille pacmanit, mutta pahamaineinen hirviö löytää paikalle ennemmin tai myöhemmin... Kaiva minkä kerkeät ja nauti alkuperäisen Dig Dugin taustamusiikin uudesta sovituksesta. Lisäosa sisältää kolikkopelien kasarihitin Dig Dugin hahmot, grafiikan ja musiikit. Lisäosa sisältyy All You Can Eat -lisäosapakkaukseen ja -versioon.