Devil May Cry 5 (with Red Orbs)
Osta Devil May Cry 5:n digitaalinen versio 9. marraskuuta klo 4:00 Suomen aikaa mennessä, niin saat 100 000 Red Orbia ilmaiseksi! Paholaistenmetsästäjistä paras tekee tyylikkään paluun toimintafanien odottamassa pelissä. Devil May Cry 5 on legendaarisen toimintasarjan uusin osa. Siinä vauhdikas toiminta ja ylimaalliset alkuperäishahmot yhdistyvät Capcomin uusimmassa pelimoottorissa, tarjoten graafisesti uraauurtavan toimintaseikkailujen mestariteoksen.