On vuosi 2029, ja hylkiöiksi julistetut mekaanisesti augmentoidut ihmiset on erotettu muusta yhteisöstä. Huippuluokan salainen agentti Adam Jensen joutuu toimimaan maailmassa, joka halveksii hänen kaltaisiaan. Adam Jensenin arsenaalista löytyvät viimeisimmät aseet ja augmentaatiot, ja hänen on valittava oikea lähestymistapa sekä luotettava oikeisiin henkilöihin paljastaakseen maailmanlaajuisen salaliiton. HDR-tuki luo runsaammat ja kirkkaammat värit* IHMINEN 2.0 Valitse laajasta valikoimasta aseita ja augmentaatioita ja mukauta ne sopimaan pelityyliisi. LÄHITULEVAISUUDESSA IHMISKUNTA ON JAKAANTUNUT Matkusta lähitulevaisuuteen, jossa ihmiskunnan kohtalo on vaakalaudalla. PÄÄTÖKSIÄ JOILLA ON SEURAUKSIA Päätöksesi ja tekosi vaikuttavat suuresti pelin lopputulokseen. UUSI PELIMUOTO Deus Ex: Mankind Divided – Breach on pelimuoto, joka tuo peliin arcade-pelimäistä pulmanratkaisua. *HDR-ominaisuudet käytettävissä Xbox One S:llä ja niitä tukevissa peleissä ja televisioissa.