Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
Tapaa jälleen Adamin ystävä ja entinen Sarif Industriesin kollega Frank Pritchard ja auta häntä keräämään tietoa salaperäisestä Santeau-ryhmästä. Pritchard tarvitsee kipeästi lisää tietoa, ja hän päättää ottaa kohteekseen yhden turvallisimmista tietopankeista – Palisade Bladen. Adam tarjoutuu auttamaan ja toivoo samalla löytävänsä vihjeitä Illuminatin taustalla olevista henkilöistä.