Deus Ex: Mankind Divided - Assault-paketti
Valmistaudu etenemään ja kohtaamaan vihollinen läheltä mukautetulla Battle Rifle -kiväärillä, Chaff Augmentation -augmentaatiolla, paketilla tavallisia rynnäkkökiväärin panoksia, 2 sirpalekranaatilla ja 2 EMP-kranaatilla.