Desert Nomad ‑paketti
Koe aavikkoplaneettojen liikkuva elämä Desert Nomad ‑ulkonäköpaketin avulla hyödyntämällä materiaaleja, joita paikalliset käyttävät selviytymiseen. Paketti sisältää kosmeettisia esineitä Kaylle ja Nixille sekä kiiturille että Trailblazerille.