Denshattack! - Day 1 Bundle
Flipit, grindit ja muut temput odottavat vauhdikkaalla, raiteilta lähteneellä junamatkalla! Kun kiidät halki värikkään japanilaisen dystopian, voit siinä sivussa päihittää vihollisjengejä ja tuhota hämärän suuryhtiön. Ota kiskot haltuun taidolla, nopeudella ja tyylillä! Olliet, kickflipit ja grindit tulevat tarpeeseen, kun matkaat Japanin suurimmissa kaupungeissa sekä niitty-, tulivuori- ja merimaisemissa. Hallitsemalla tuunattavat ajokkisi flipeissä, trickeissä ja tyylikkäissä laskeutumisissa keräät pisteitä noustaksesi tuloslistoilla. Ole ensimmäinen raiteilla ja nappaa tämä rajatusti saatavilla oleva ulkonäköpaketti! Rajoitetun ajan, nauti vain konsolilla saatavasta sekä Vuodenaika-asustepaketista ilmaiseksi juhlistaaksemme Denshattack!:in julkaisua. Varmista, että hyppäät kyytiin ennen kuin juna lähtee asemalta!