Demonic Bundle
Ovatko demonit vain mielikuvituksemme tuotetta vai elävätkö ne keskuudessamme? Tutki fantasiamaailmoja Sarah Penningtonin kanssa, matkaa Pamela Cavendishin rinnalla läpi Skotlannin ja liity Hector Colen tutkimuksiin mysteerillisessä museossa. Etsi rauhaa rikkovaa pahuutta Demonic Bundlestamme, jonka mukana tulee: Demon Hunter: Ascendance Paljasta museon monimutkainen mysteeri! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom Pelasta haudatun kuningaskunnan asukkaat! Endless Fables: Dark Moor Kohta Skotlannin karmiva legenda!