Demon Hunter Bundle
Kohtaa oma yliluonnollinen menneisyytesi! Kohtaa muinaisen Egyptin jumalat! Ole piilotettujen esineiden paras löytäjä! Tämä sisältää: - Demon Hunter: Revelation Demon Huntressin on löydettävä uhrin tytär, ennen kuin on liian myöhäistä. Uskaltaako hän seurata olentoa, joka on toisesta ulottuvuudesta ja kaivautua oman menneisyytensä pimeisiin salaisuuksiin? Sukella taikuuden ja yliluonnollisen maailmaan! - Demon Hunter: Riddles of Light Dawn Ashmoore on aikeissa paljastaa muinaisen Egyptin pimeät mysteerit. Vanhat jumalat astuvat maailmaan. Kerää esineitä ja tutki kaivauksia! Ryhdy seuraavaksi tehokkaaksi Demon Hunteriksi!