DeLorean 2650
Delorean Motor Company, yksi galaksin ikonisimmista autonvalmistajista, lisää ykkösajoneuvonsa GRIPiin. Aseistettu, panssaroitu, ympäri kääntyvä ja lentopetrolilla viritetty – tämä Delorean on tehokkain koskaan näkemäsi tai ajamasi.