Degrees of Separation
Erotusasteet on 2D-palapelialusta, jossa duon Emberin ja Rimen tulee käyttää heidän vastakkaisia voimiaan manipuloidakseen lämpöä ja kylmää esteiden ylittämiseksi. Yhteistyön puitteissa, he oppivat toisistaan ja maailmoidensa kohtaloista. Kehitetty sekä yksittäisesti pelaamisen, että yhteistoimintapelaamisen lähtökohdista, pelaajat löytävät koskettavan kerronnan, jonka on muodostanut tunnustettu teollisuuden veteraani Chris Avellone. Emberin mestaruus koskien kuumuutta ja Rimen kylmän hallinta, maisemalliset näkymät tulevat eläviksi parin käyttäessä ainutlaatuisia kyvykkyyksiään sekä yksin, että yhdessä, luoden voimallisia tuulenpuuskia, jäätyneitä jokia, ohjattavia räjähteitä ja muuta, ratkaistakseen erilaisia palapelejä useiden erillisten maailmojen läpi. Heidän ainutlaatuisilla kyvyillään, nämä kaksi oppivat tukeutumaan toisiinsa seikkailun eri vaiheiden ja suhteen läpi.