Deconstruction Simulator
Deconstruction Simulator on äärimmäinen purkusimulaattori, joka tarjoaa sinulle täydellisen toimintavapauden ja laajan valikoiman urakoita. Valmistaudu näyttävään tuhoon. PURKAA, HYÖDYNTÄÄ, MYYDÄ Löydä unelmiesi sopimus. Purkakaa ja purkakaa. Kerää rakennusmateriaalit ja arvokkaat esineet talteen ja myy ne sitten voitolla tai kierrätä ne. Jokainen urakka tarjoaa uuden haasteen ja mahdollisuuksia ansaita rahaa. RYHDY PURKUTÖIDEN KUNINKAAKSI Purkaa talot ja huonekalut pala palalta tai tuhoa ne vasaralla ja romutuspallolla. Kehittyneen tuhoamisfysiikan avulla voit suunnitella tarkasti jokaisen purkutoimen tai ottaa kaaoksen syleilyyn ja katsella, kun kaikki romahtaa kauniisti - ränsistyneet hökkelit tai ylelliset huvilat. PLAY YOUR WAY Haluatko olla arvostettu ammattilainen? Vai kenties hämäräoperaattori? Sinä päätät, mitä urakoita otat vastaan ja miten lähestyt niitä. Voit noudattaa asiakkaidesi tarkkoja ohjeita tai purkaa kaiken, mitä haluat. Muista kuitenkin, että jokainen rikkomus vaikuttaa paitsi mahdolliseen voittoosi myös yrityksesi arvokkaaseen maineeseen! PÄIVITÄ LAITTEISTOSI JA OSTA KIINTEISTÖJÄ Kun olet ansainnut huomattavan summan rahaa, sijoita se yrityksesi kasvattamiseen! Osta isompi ajoneuvo, laajenna varastoa ja päivitä työkaluja. Päätä, minne haluat purkuyrityksesi kehittyvän. Voit tehdä monia jännittäviä päätöksiä. HALLITSE PURKULIIKETOIMINTAA Hanki kokemusta ja rakenna mainettasi urakkamarkkinoilla. Saavuta korkeammat purkuluvat, jolloin pääset yhä monimutkaisempiin ja paremmin palkattuihin töihin. Hallitse purkumarkkinoita!