Deceit 2: Werewolf Pack
Vaani Wyrtorn-hirviönä saalistasi ja naamioi suden luontosi lampaiden joukossa. Ihmissusi-paketti antaa käyttöön myös ainutlaatuisen Kemisti-kirotun ja ainutlaatuisen Pallo ja kahle -esineen. Hirviö: Wyrtorn Saksassa tehdyn tieteellisen läpimurron ansiosta sukupuuton partaalta henkiin herätetyt Wyrtornit ovat verenhimossaan hellittämättömiä. Niiden kolme ainutlaatuista kykyä eivät säästä ketään ja antavat hirviönä pelaamiseen uudenlaisen säväyksen. Avaa tämä ainutlaatuinen Ihmissusihirviö-muunnos. Raatele Käy loikaten saalistamaan! Syöksy vastustajiesi kimppuun ja ajoita liikkeesi niin, että niiden teho on mahdollisimman ruhjova. Raasta lihaa ja valuta uhreistasi järkeä joka puraisulla. Ole varovainen, sillä viattomat voivat tapella vastaan ja päästä karkuun. Ulvo Päästä ilmoille korvia särkevä ulvonta: se hämmentää kilpapelaajiasi ja vaurioittaa heidän järkeään. Saalista Syöksähtele uskomattomalla nopeudella, jopa koehirviötäkin nopeammin. Käytä susimaista voimaasi hyppäämällä entistäkin pitemmälle ja kellistä saaliisi. Kunhan et vain huumaannu saalistuksesta liiaksi, niin että en enää näe, missä vihollisesi piileskelevät… Kirottu: Kemisti Kemistinä levität myrkkyäsi ryhmän keskuudessa ilman, että muut tietävät, kuka on vastuussa. Työskentele sekä viattomia että hirviöitä vastaan, voita omilla ehdoillasi ja tee selvää jälkeä kaikista. Esine: Pallo ja kahle Loukkuesine, joka vähentää merkittävästi pelaajan liikkuvuutta. Pallon ja kahleen avulla voit estää pelaajia juoksemasta karkuun tai jatkamasta jahtaamistasi. Voit myös pettää muita asettamalla sen itsellesi ja syyttämällä jotakuta muuta… Uusi kartta: Wurgen-projekti* Tutustu Wurgen-projektin synkkiin salaisuuksiin ja seikkaile tässä kalmankatkuisessa laitoksessa, jossa Wyrtorn-ihmissusi herätettiin tieteen nimissä harkitsemattomasti henkiin. Tutki julmia häkkejä, steriilejä eristyslaboratorioita sekä kliinisiä lääkintälaitteita ja yritä selvitä petoksen rituaalin voittajaksi. * Tämä kartta on ilmainen kaikille pelaajille.