Deceit 2: Cowboy Pack
Pue Sheriffin tähti rintaasi ja jahtaa oikeutta hellittämättä! Luotettavalla revolverillasi voit ampua kohteita etäältä ja väijyä heitä varjoissa. Paketti tuo uusimman Kirottu-roolin, Shroudin, sekä ovelan uuden esineen, karhunraudan. Terror: Sheriffi Sheriffi oli kerran lounaisen aavikon pienen asutuksen ainoa suojelija ja toteutti oikeutta järjestelmällisesti ja armottomasti. Eräänä päivänä kaupungin portit kuitenkin jätettiin salaperäisesti auki, jolloin rosvot pääsivät ryöstämään asutuksen ja terrorisoimaan kaikkia sen asukkaita. Vain Sheriffi jäi henkiin. Epäonnistumisensa riivaamana Sheriffi vaeltaa rituaalipaikalta toiselle kostaakseen entisen kotinsa ja löytääkseen lunastuksen tai rauhan. Tarkkasilmä Sheriffi ampuu pistoolillaan etäältä, tyhjentää osuttujen uhrien mielenterveyttä ja hidastaa heitä. Kun uhrin mielenterveys laskee nollaan, Sheriffi voi ampua häntä lähietäisyydeltä suoraan silmien väliin. Paha tapa Sheriffi vetää pitkän henkäyksen sikaristaan ja puhaltaa ympärilleen savurenkaan, joka hidastaa pilveen jääneitä uhreja ja tyhjentää heidän mielenterveyttään. Varjojuoksu Sheriffi peittää itsensä savuun ja katoaa, saaden hetkeksi huomattavan liikkumisnopeuden lisäyksen. Kirous: Shroud Menneisyyden ylpeä kaksintaistelija Shroud tavoittelee vain yhtä asiaa: kunniallista kaksintaistelua kuolemaan saakka! Haasta vastustajasi yksi kerrallaan, eliminoi heidät ja jää viimeiseksi ja ainoaksi selviytyjäksi. Esine: Karhunrauta Julma ansa, joka on tehty rankaisemaan varomattomista askelista. Kun se on asetettu, se odottaa, kunnes uhri laukaisee sen, ja napsahtaa kiinni raa’alla voimalla. Jokainen ansaan jäänyt on hetken liikuntakyvytön, ottaa vahinkoa ja jää haavoittuvaiseksi, mikä antaa kauhulle täydellisen tilaisuuden päästä lähelle.