Deceit 2: Alien Pack
Alien-paketti Paljasta muukalaisuhka matkimismestari Imposterin avulla. Muuta muotoa niljakkaista lonkeroista tahrattomaan avaruusteknologiaa, jotta voit olla älykkäämpi, nopeampi ja kestävämpi kuin uudet ”ystäväsi”. Paketti tuo sinulle uusimman Kirottu-roolin Voidstalkerin ja murskaavan uuden esineen painovoimakranaatin. Terror: Imposter Imposter on vieras elämänmuoto, jolla on pakkomielle ihmisiin. Se on kaapannut yksinäisen avaruusaluksen, joka ajelehtii galaksien välisellä kiertoradalla. Odottaessaan kärsivällisesti toivomaansa ”ystävien” paluuta, se pitää jokaisen paneelin ja putken tahrattomassa kunnossa. Sen hölmön, ystävällisen ulkomuodon takana piilee peto, joka on valmiina iskemään ja jonka asevalikoimassa on kaksi olomuotoa ja joukko outoja kykyjä. Loismuoto Imposterin ensimmäinen olomuoto. Polvenkorkuinen, limainen olento; pelin nopein olio. Sitä on mahdotonta pelotella valolla eikä sitä voi vahingoittaa suoraan. Se kiemurtelee kartan poikki etsien yhtä monista tyhjistä isännistä, joihin se voi asettua. Isäntämuoto Imposterin toinen olomuoto. Isäntään asettuminen muuttaa Imposterin leijuvaksi, painovoimaa uhmaavaksi kauhuksi, joka liikkuu kitamaha edellä. Kevyt vamma pakottaa sen takaisin loismuotoon, ja pökertyminen laukaisee katastrofaalisen itsetuhon. Isännän energia (passiivinen) Jokaisella isännällä on rajallinen määrä energiaa, joka palautuu passiivisesti ajan myötä. Jos kaikki energia on käytetty, isäntä hylkää loisen ja pakottaa kehon itsetuhoon. Kieli Imposterin todellinen muoto paljastuu, kun se avaa kammottavan kitansa ja kietoo uhrinsa kielellään, jolloin uhrin mielenterveys tyhjenee. Lopulta tämä johtaa uhrin kuolemaan. Kaikuluotaus Imposterin lonkero peittää isännän silmät ja suojaa sitä kaikilta valovaurioilta. Tämä sokeuttaa isännän ja avaa käyttöön uuden kaikuluotausnäkökyvyn lonkeron kirkumisen avulla. Loikka Imposter voi loikkia lyhyitä matkoja, joten se pystyy tavoittamaan lähellä olevat ystävät. Itsetuho (oksennuspommi) Kun isäntä on pökertynyt tai menettänyt kaiken energiansa, sen kita sylkee limaa eteenpäin ennen räjähdystä ja aiheuttaa massiivista mielenterveysvahinkoa laajalla alueella. Kirous: Voidstalker Tähtien takaa kotoisin oleva äänetön salamurhaaja Voidstalker elää salaisuuksista ja tarkkuudesta. Pelätyn tyhjiöräjähdyskyvyn avulla se asettaa piilotetun pommin mitään epäilemättömiin uhreihin, mikä käynnistää tuhon lähtölaskennan. Esine: Painovoimakranaatti Korkean teknologian laite, joka manipuloi itse avaruutta. Räjähtäessään se luo pienen mustan aukon, joka vetää sisäänsä kaikki lähellä olevat entiteetit. Uhrit ovat avuttomia, kun heidät raahataan yhteen, kun taas kauhuihin sillä ei ole vaikutusta.