Deadly Days Demo
Deadly Days on ainutlaatuinen strateginen roguelite-peli zombimaailmanlopusta. Hallitse ja suojele selviytyjäryhmää ja auta heitä pysäyttämään katastrofi. Löydä ja hyödynnä suurta määrää villejä ja hulluja esineitä, villimpiä ja hullumpia selviytyjiä, erityiskykyjä ja tappavia aseita.