Dead Space 2 -lisäsisällöt saa käyttöön ensimmäisen Dead Space Ignitionissa tehdyn hakkeroinnin ja pelitallennuksen jälkeen. Dead Space Ignitionissa sinun on selviydyttävä nekromorfien ensimmäisestä hyökkäyksestä Sprawlilla. Pelissä on interaktiivinen sarjakuvamainen ulkoasu, ja se sisältää kolme erilaista hakkerointipeliä. Saat Dead Space 2:een lisäsisältöä, kuten rajoitetun asun. Pysytkö hengissä Dead Space 2:ta edeltävissä tapahtumissa?