Dead Island 2 - Pulp Weapons Pack (Windows)
Pulp Weapons ‑pakkaus sisältää kaksi tunnusomaista asetta, jotka jättävät varmasti kestävän muistikuvan: Homewreckerin ja Eye Openerin.