Dead Cells: Return to Castlevania
Alkuperäinen inspiraation lähde palaa 2D-toiminnan juurilleen! Castlevanian unohtumattomat hahmot ja goottilainen ympäristö kohtaavat palkitun roguelite-peli Dead Cellsin nopeatempoisen toiminnan tässä ennenkuulumattomassa yhteisprojektissa. Paikalle on ilmaantunut portti, joka johtaa vaikuttavaan linnaan, ja uhkaava soturi nimeltä Richter pyytää apua linnassa odottavan suuren pahuuden kukistamiseen. Ehkä enemmän odottavan saaliin kuin auttamisenhalun innoittamana lähdet etenemään goottilaisen linnan maiden ja käytävien läpi etsimään ja tappamaan salaperäistä Draculaa... Hänen luokseen päästäkseen sinun on kuitenkin ensin selvitettävä pimeyden herran yliluonnolliset kätyrilaumat tässä kaikkien aikojen mittavimmassa DLC-laajennuksessamme, joka sisältää kaksi uutta tasoa, kolme pomoa ja uuden tarinan! KÄYTÄ CASTLEVANIAN KLASSIKKOASEITA Draculan hirviölaumojen ja itsensä pimeyden herran kukistamista varten saat avattavaksi 14 ikonista asetta, kuten Vampire Killer ruoskan, heittokirveen ja pyhää vettä. Jokainen esine on muunnettu Dead Cellsin nopeatempoisempiin taisteluihin sopiviksi niiden alkuperäisestä luonnetta kunnioittaen. TUTKI DRACULAN LINNAN KAIKKI KOLKAT Salahuoneita. Soihtujen valaisemia käytäviä. Hämyisiä hautoja. Kauniita maalauksia. Seiniin piilotettujen ruokakätköjä. Alkuperäisestä pelisarjasta tuttujen hirviöiden – harpyijoiden, ihmissusien ja kummitushaarniskojen – täyttämä ikoninen linna siirtää sinut goottilaiseen fantasiamaailmaan. NAUTI KLASSISESTA JA UUDISTETUSTA MUSIIKISTA Saat vaihtoehtoisessa soundtrackissa 51 alkuperäistä Castlevania-kappaletta kaikista pelin osista. Luit oikein, 51 kappaletta! Niiden lisäksi otimme 12 ikonisinta kappaletta, kuten Vampire Killer, Bloody Tears ja Simon Belmont's Theme, ja muokkasimme niistä Dead Cellsin tyyliä mukailevat versiot DLC:n soundtrackille – castlevaniamaista tunnelmaa totta kai kunnioittaen. TUTKI UUTTA TARINAA Richter Belmont ja Alucard ovat rinnallasi koko tehtäväsi ajan, kun lähdet kukistamaan Draculaa. He auttavat kulkemaan Draculan sokkeloisessa linnassa ja antavat sinulle voimallisia aseita (joskus vapaaehtoisesti, toisinaan taas vastentahtoisesti). Kaikkialla mistä löytyy hyvyyttä, piilee aina myös pahuus. Varo siis voimakkaita vastustajia, jotka yrittävät kaikin voimin estää sinua pääsemästä valtaistuinsaliin. DOMINOI KOLMEA EEPPISTÄ POMOTAISTELUA Pääset taistelemaan majesteettisissa maisemissa pahuuden ilmentymiä, itseään Kuolemaa ja Draculaa vastaan kahdessa intensiivisessä kaksintaistelussa. Jos selviydyt näistä koitoksista, kannattaa varautua kaikkien aikojen kunnianhimoisimpaan pomotaisteluumme koskaan... AVAA CASTLEVANIA-HAHMOJEN ASUJA Matkallasi linnan läpi voit avata 20 eri asua, joten pääset halutessasi roolipelaamaan suosikkihahmoinasi, kuten vaikkapa Alucardina, Richter Belmontina, Simon Belmontina, Maria Renardina, Trevor Belmontina, Sypha Belnadesina tai jopa itsenään Draculalana!