Dead by Daylight: The Walking Dead
Kävelijöiden hallitse maailmaa haihtuu olemattomiin, kun kuolema ottaa uuden muodon. Mutta tavoite pysyy samana: pysy yhdessä, kestä koettelemukset ja selviydy. Dead by Daylight: The Walking Dead kiskaisee usvaan uusiksi selviytyjiksi ikoniset Rick Grimesin ja Michonnen. Tämän lisäosan ostaminen avaa ainutkertaisen Sheriff's Hat ‑merkin ja Tank in Ruins ‑bannerin. Menetyksen kovettamat mutta toivon eteenpäin ajamat Rick ja Michonne tuovat Entityn koettelemuksiin johtajuutta, uskollisuuden ja rikkoutumattoman siteen. Kaksikon sitkeys joutuu nyt uuteen testiin, kun heidät syöstään kuoleman piinaamasta maailmasta kuolemaa janoavaan valtakuntaan.