Dead by Daylight: Steady Pulse
Aika hidastuu. Tyyneys ottaa vallan. Edes väijyvän tappajan varjo ei pysty rikkomaan tämän naisen keskittymistä. Kun ihmisiä on hädässä, Orela Rose pelastaa heidän henkensä – tai kuolee sitä yrittäessään. Dead by Daylight: Steady Pulse tuo näyttämölle uuden selviytyjän, Orela Rosen. Parhaan ystävänsä järkyttävän kuoleman piinaama Orela on omistanut elämänsä muiden auttamiselle ensihoitajana. Tämän lisäosan ostaminen avaa myös ainutlaatuisen ulkoasuesineen: mustavalkoisen bleiserin.