Dead by Daylight: SHATTERED BLOODLINE -luku
SHATTERED BLOODLINE on Dead by Daylight -pelin lisäluku, joka sisältää uuden tappajan, selviytyjän ja kentän. Arkisen pinnan alle saattaa kätkeytyä jotain kammottavaa, ja väkivalta saattaa vaania ihanteelliselta näyttävän perhe-elämän suojissa. Kun synkkä voima pääsee viimein valloilleen, elämät tuhoutuvat ja perheet hajoavat. Nainen sai verenperintönä pelkkää raivoa. Hänen lapsuutensa oli täynnä sanoin kuvaamattomia kauhuja, jotka jättivät jälkensä häneen, ja nyt hän vaeltaa kostonhimoisena maailmojen välillä. Adam Francis ei perinyt vanhemmiltaan mitään, vaan on itse ansainnut koko omaisuutensa: kurinalainen ja määrätietoinen mies tietää, että pystyy halutessaan mihin tahansa. Kova työ on kantanut hedelmää, ja nyt Adam on vaihtanut saarensa kokonaiseen saaristoon kaukana kotoa. Japanissa Adam jakaa muille oppejaan, jotka hän itse on opetellut kovimman kautta. Mutta mikään ei ole valmistanut häntä tätä oppituntia varten.