Dead by Daylight: Old Wounds -pakkaus
Old Wounds -pakkaus tuo mukanaan tuskaa sekä kahdeksan pelattavaa hahmoa neljästä Dead by Daylightin unohtumattomimmasta lisäluvuista tähän mennessä: Darkness Among Usista, Demise of the Faithfulista, Cursed Legacysta ja Chains of Hatesta. Todista armottoman nelikon synkkää liittoa. Koe omistautuminen, joka mädättää niin ruumiin kuin mielenkin. Raivaa tuhon polku läpi historian. Kohtaa kostonhimoisten kuolematon rangaistus. Äärimmäinen moninpelin kauhukokemus odottaa tämän uskomattoman pakkauksen sumun sekaan lisäämillä neljällä alkuperäisellä tappajalla ja neljällä alkuperäisellä selviytyjällä. Pakkauksen sisältö: - Legion ja Jeff Johansen (Darkness Among Us) - Plague ja Jane Romero (Demise of the Faithful) - Oni ja Yui Kimura (Cursed Legacy) - Deathslinger ja Zarina Kassir (Chains of Hate) - 8 lisäasua valikoiduille pakkaukseen sisältyville hahmoille. - 4 vain DLC-laajennuksista saatavaa tuotetta.