Dead by Daylight: Jason
Dead by Daylight: Jason tuo kauhuelokuvien legendaarisen ikonin usvaan. Friday the 13th ‑elokuvista tuttu Jason Voorhees on voittanut katsojien sydämet verrattomalla raakuudellaan ja ikonisella ulkonäöllään. Kesäleirit, jääkiekkomaskit ja machetet yhdistyvät nyt johonkin aivan muuhun kuin alun perin... Tämän lisäosan ostaminen avaa käyttöön myös Hockey Mask ‑merkin ja Misty Cabin ‑bannerin.